Tips på olika maträtter?

2013-03-14 . 16:04:57 . Allmänt

Jag börjar bli less på att tänka på vad vi ska äta.
Jag har försökt göra nya maträtter som vi inte brukade göra.
Kycklingtortilla blev jätte lyckat iallafall, sen har vi testat olika mat.
Jag var så dålig på att laga mat innan, när jag bodde ensam så åt jag typ aldrig middag.. TYP.. Självklart har jag ätit middag men det har oftast blivit smörgåsar. Sen jag flyttade till Andreas så har jag ätit middag varje dag och då mådde jag bättre, men iallafall..
Vill inte ha för stark mat, vill ha lagom och inte FÖR svårt att göra.... :)
Andreas ska också tycka om det. Jag också såklart...
 
Jag har så dålig med inspiration så att jag bestämde mig för att vi skulle äta tonfiskröra med kokta grönsaker(jag) och vitlöksbröd idag...
Jag kollar på icas hemsida och kollar efter deras matvecka men jag har aldrig gillat deras tips och maträtter. Haha.
Jag är ibland kräsen, ibland inte...
Jag äter inte, inte ärtsoppa, bönor och sånt.. :)

Ge mig tips, tack!
Men inte med bönor eller ärtsoppa för då spyr jag... Haha.
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Oj, det finns så mkt att välja på! :-D Min favoritsida är Arla, där kan du t.o.m fylla i önskemål. :-)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: