Vecka 37

2013-04-04 . 11:45:33 . Allmänt

Idag välkomnar vi vecka 37 men jag mår som en äppleskrutt.... :(
Sov så dåligt inatt. Var trött halv elva igår så gick å la mig vid denna tiden. Skulle inte ha gjort det...
Somnade direkt och skönt det var.... Tills jag vaknade vid ett inatt å måste kissa, då kunde jag fan inte somna om förräns efter halv fyra... :( Fick huvudvärk på köpet, tog 2 panodil, lyckades somna så vaknade jag halv 9 imorse, huvudvärk fortfarande å tog alvedon och frukost.. Somnade en stund i soffan, men tror ni huvudvärken är borta ?? Näää. :( Mår skit å nacken huvudet känns så stelt och jag är trött men kan inte sova för då blir det värre me huvudvärken om jag ligger ner... Usch fy fan...
 
Vill sova!! :( 
Kommentera (1) st

Kommentarer
sassasnewlife.blogg.se

Ta det lugnt gumman <3

2013-04-04 . 17:12:21
Länk: http://sassasnewlife.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: