Legat och degat....

2013-04-08 . 17:31:23 . Allmänt

Så skönt!
Har inte gjort en skit sen lördags..
Fick veta att ja har från lindrig till måttlig havandeskapsförgiftning så jag skulle ta det lugnt å vila, så min blodtryck inte höjs.
Hade högt blodtryck och all tecken på havandeskapsförgiftning, mest huvudvärk och i lördag var jag inne då fick jag veta det och sen dess har jag inte gjort en skit... Eller ja idag va jag i affären å handla lite men annars har jag bara legat å degat hela dagarna...
Sovit å sovit. Hade två ärenden idag å göra men jag fick omboka. Skulle skriva på faderskapsintyg idag men jag måste vila så jag fick omboka tiden, det får bli efter bebisen kommit. Sen skulle jag ha hämtat hjälpmedel babylarm i dövteam men de skickar hem den istället. Jaja, ibland blir det inte som man tänkt sig.. Men det ordnade sig iallafall. Får iallafall hem babylarm i veckan, ja jag vet jag skulle ha hämtat den innan men de har öppen mottagning bara på måndagar och jag var ju inlagd, vila sen var det påsk och nu är det havandeskapsförgiftning. Så de får skicka hem den istället. Glad att de är förstående... :)
 
Imorgon bär det av till mvc för att lämna nya prover och ta blodtrycket å se om det höjts eller inte. Hoppas det inte höjts iaf.. Nu har jag iaf fixat all försäkringar som vi behöver ha. Shit alltså.. Innan har jag inte brytt mig om försäkringar och så.. Skitit i det, hade gratis gravidförsäkring och barn till Anton bara. Men inte till mig själv.
Men nu har jag iaf fixat allt, försäkring till mig, till vilda bebin, till oss och gravidförsäkring.. Skönt å få det gjort... :)
 
Nu tänker jag diska så det blir gjort, imorgon stänger de av vatten mellan 8 till 16.00 så vill ha det tomt i köket å ska fylla flaskor med vatten och hinkar och så har vi så det räcker i några timmar imorgon... Och så ska nån snubbe från telia komma hit å installera nån skit telia grej. Vi vill inte ha telia men nää nää de måste ha tillgång för att installera in nått telia uttag i lgh.. Suck... Störande att denna lgh är bostadsrätt och Andreas har KÖPT den men ändå är det som att vi hyr den... Vi betalar hyra, sen kommer det gubbar hit å fixar saker som vi inte vill ha.
Känns som det är bara hyreslägenhet då..
Irriterande... Jaja...
 
På återseende. :)
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: