Så konstigt det kan bli.

2013-05-06 . 23:20:36 . Allmänt

Poff! Allt var borta efter Aurora kom. :o
Innan mådde jag skit, hade grymt ont i ryggen och jag orkade inte ens gå till mataffären som ligger typ 50 meter härifrån.
Jag grät ofta för jag inte orkade vara gravid mer..
Havandeskapsförgiftning som gör så jag måste ha täta kontroller hos mvc, ville verkligen gå på lång promenad med Andreas men orkade/kunde inte. Kunde inte diska/laga mat ståendes och orkade ingenting.
Men nu sen Aurora kom så var allt borta, jag mår hur bra som helst, min kropp orkar så mycket mer. Nu diskar jag glatt, städar å plockar undan, går å handlar. :P Idag hade vi tid hos bvc å jisses va vi tokstressade. Jag sprang nästan. Haha. Vi ville undvika ta bussen för smittorisk när hon är nyfödd så vi vill undvika ta bussar och bvc är ganska nära, tar ca 20 min att gå. Idag hade vi tid kvart över ett å vi gick hemifrån vid ett tiden å vi sprang nästan. Haha.
Har inte ont i ryggen, dock gör det smått ont i snittet men jag är grym, klarar av det kanon. :D

Jag är så glad att vi har våran lilla dotter här hos oss nu. Går mer än gärna promenader, imorgon blir det storstädning medan gumman sover så ska vi gå runt slätta damm imorgon. Blir mysigt!
Älskar mina älsklingar, våren och livet!
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: