Oral-B Pro-expert tandkräm!

2013-04-13 . 20:44:15 . Allmänt

Hallå.
Jag är med i buzzador och buzzar just nu om denna nya tandkrämen som heter Oral-B Pro expert.
Tänkte berätta lite om den och vad jag tycker om den.
Är ni intresserad av att prova tandkrämen så hör av er till mig, skriv gärna i kommenterar med er adress om ni vill prova tandkrämen, jag skickar då några prover till er. Jag publicerar inte era kommenterar pga adresser om ni skrivit in adress.
 
Ja, tandkrämen ger bättre skydd inom åtta dessa områden som är:
  • Hål
  • Tandkött
  • Plack
  • Känsliga tänder
  • Emalj
  • Tandsten
  • Vitgörande
  • Andedräkt
Tandkrämen smakar lite konstigt, har lite konstig konstisens, när du borstar tänderna kan munnen kännas lite torr. Det är normalt, tandkrämen har låg vattenhalt och de aktiva ingredienserna reagerar med vattnet i saliven, vilket orsakar känslan av torrhet. Det löddrar mindre än vanlig tandkräm, vilket är bra tycker jag för just nu när jag är gravid så får jag lätt kväljningar när jag borstar tänderna och det skummar mycket i munnen, då känns det som jag ska spy.
Och så har jag extremt känsligt tandkött så jag blöder hemskt mycket varje gång jag borstar tänderna, och denna tandkrämen ger effekt. Mindre skum i munnen och den är bra mot tandkött. Jag är nöjd med den.
 
Jag har ilingar också och brukar göra ont speciellt efter tandoperationen så jag har behövt tandkräm mot ilingar och så fick jag buzza för denna tandkrämen som är bra mot tandkött, ilingar, tandsten och karies. Denna tandkrämen är vad precis jag behövde.
Jag känner mig nöjd med den, smakar inte så gott men smakar väldigt milt ändå. Inte starkt som andra tandkräm smakar...
 
Jag har buzzpaket och om ni vill testa tandkrämen så säg till så får ni nån prover och en minifolder om tandkrämen och en buzz-kort där det är en länkadress och kod på, där ni ska logga in på länkadressen och skriva vad ni tyckte om tandkrämen.

Jag är tacksam om ni ville prova. :)

Hör av er isåfall..

Ha en fin kväll!
 
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: