18 dagar gammal.

2013-05-12 . 16:22:06 . Allmänt

Jisses, hon är nu 18 dagar gammal. :o
Hon var alldeles ny nyss. Nu är hon snart 3 veckor gammal och åh, hon är så go liten goding!
De senaste dagarna har varit mycket nu, i onsdags kom min svägerska, tåget var flera timmar försenat så hon var här vid två tiden på natten så vi alla satt och åt te och mackor och så fick hon mysa med Aurora innan vi sov. Sen var det bara att gå upp några timmar senare för min pappa och Mimmi och Anton var snart här. :) De kom och fick mysa med gumman med. Anton... Han avgudar verkligen hans lillasyster kan jag lova. Han är så stolt storebror. :D
Sen kom Andreas föräldrar så fick våra föräldrar äntligen träffas efter nästan 4 år. ;) Dom har nu en sak gemensamt, samma barnbarn. :)
 
Sen åkte morfar+bonusmormor, farmor och farfar så det var vi fyra och gumman härhemma. Vi myste och myste massor. :) Tog en promenad i regnet och det var så jävla skönt kan jag lova. ;)
I fredags kom bvc sköterska hit på hembesök så vi vägde gumman och pratade också om olika saker. Är jätte nöjd med bvc sköterskan, hon är go och lättsam. :)
Är glad att vi fick just Camilla. :)
Sen var jag ju så trött å Anton å Linda gick ut för att spela fotboll. Jisses va Anton gillar Linda. De pratade massor om fotboll och Anton gillade verkligen det. :)
Jag stannade inne med gumman å somnade en stund. Fy va trött jag var/är. Haha.
 
Igår åkte min lille prins hem och idag åkte Linda hem så nu är det helt tyst här.. Tomt utan dom. Hihi. <3
 
Ska snart passa på å diska när gumman sover hos sin pappa. Idag blir det alltså lite städ dag och tvättdag.. Blää men va fan, måste ju ha rena kläder och så har vi fått/köpt flera bebis kläder till Aurora så ska tvätta dom sen får hon använda dom.
Fick en rött/vitt randig sjömansklänning av gammelfarmor och en t-shirt och shorts av gammelfaster och kusiner, sen fick hon en väldigt mjuk och skön body, shorts och en solhatt av bonusmoster Malin+Alex och kissemissen Dolly. :) Morfar å Mimmi gav henne en röd babysitter. Sen fick vi också en 3D hand/fot avtryck till Au. :)
Det är roligt att hon får kläder av våra släkt och vänner. <3
 
Har köpt lite kläder från next, helt underbara kläder som jag är så kär i.
Dom är självklart till Aurora. :P
Next har sååå fina kläder! Jisses och till bra priser. Klicka på namnet så kommer ni till hemsidan. :)
Next är från England. :)
 
 
 
Vi hörs! :)
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: