Nu kan vi checka allt!

2013-04-18 . 22:32:03 . Allmänt

Det känns SÅ skönt!!
Allt är klart, FÄRDIGT! Så skönt å slippa tänka på vad vi behöver köpa och så. :)
Precis nyss fixade jag andningslarm och nu är det fixat, idag trotsade jag emot min foglossning och rygg, drog till backaplan för att köpa de sista... Var på cubus, apoteket, happyland, lindex och coop. Köpte lite amningskläder och en stor skön pyjamasbyxa, några grejjer i apoteket och så köpte jag också flaskställ till nappflaskor och en liten "nappväska". Så åkte vi hem, gjorde så förbannat ont i ryggen och nu kan jag knappt ta mig ur soffan, för det gör så djävulskt ont kan jag lova... Blivit värre nu de senaste dagarna. Usch..
Var så i går och förrgår, det gick över när jag vaknade imorse, sen nu började det igen. Usch, vill inte mer. Men jaja....
Igår fixade jag vagnen och bäddade den, så nu är den redo för en tur. :)
Blir jättebra, nu närmar det verkligen verkligen sig! Snart får vi våran älskade bebis i famnen.
Allt är så klart så vi är såååå redo. :)

Svärföräldrarna var här en stund ikväll, svärmor hade bakat massor av bullar och muffins och kärleksmums till oss. Så nu har vi så det räcker till alla gäster som kommer.. Svärföräldrarna är de bästa svärföräldrarna man kan ha!
De är goa och de ställer upp för oss oavsett, idag fick vi en del av dom. Fick massor av bullar, muffins, kärleksmums, olivolja, en kartong ägg och sen fick Andreas 6 stycken jättefina snapsglas av fireball, jag gissar på att de kommer från hans syster. ;) Men de var jättefina. :)

Nu är ja helt slut, är så trött i kroppen och mina fötter är så härliga svullna... Det känns som jag har fet böld på fötterna som låter när jag går... Ni vet, en stor blåsa fyllt med vatten, och det känns som den hoppar varje gång man rör sig... Så känns det för mina fötter. Svullna och härliga...... <3
 
Bebisen gillar nog inte att jag sitter så här för bebben sparkar och knör huvudet så jag ska nog luta mig bakåt eller ligga en stund så bebben lugnar ner sig...
 
Ha en go kväll!
Kommentera (1) st

Kommentarer
sassasnewlife.blogg.se

Jippi, det blev ett inlägg ändå innan bebisen kommer :-D (syftar på din förra arga inlägg)

Ta hand om er. <3

2013-04-18 . 23:00:05
Länk: http://sassasnewlife.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: