Snart är det dags...

2013-04-10 . 20:56:01 . Allmänt

Tänkte lägga upp några bilder här, det är kul å jämföra.. :)
 
Nu på de senaste veckorna har magen inte växt lika mkt, bara lite lite.. Och så har den sjunkit också.. Redo för att komma ut till världen och bli en av oss... <3
 
Å va jag längtar... :) Det närmar sig verkligen. Shit alltså, det var ju nyss vi fick veta jag va gravid... :o
Tänkte berätta lite om hur det var... :)

Jag kommer tydligt ihåg kvällen före vi fick veta.. Haha.
Andreas kom hem från jobbet, han jobbade kväll så han var hemma på natten. Han kokade ägg och skulle äta med kaviar... Det var då jag började må illa av det. Kändes som jag ville spy av lukten... Fy fan va det luktade.. Andreas skojade å sa är du gravid?? Haha, skrattade och sa nä tror inte det. Men min mens hade inte kommit på 2 veckor men och så kan min mens vara väldigt försenad så det skulle inte förvåna mig heller...
Nästa dag vaknade jag tidigt och åkte till itrim för att träna... Jag hade smått illamående då men tränade ändå och sen tänkte jag gå till apoteket för att köpa ett test IFALL... Jag trodde verkligen INTE jag skulle få positivt test... Men ville köpa ändå för att vara på säkra sidan...
Sagt och gjort, åkte hem och tog testet direkt.. Andreas låg å sov, han skulle jobba kväll då..
Gjorde testet och shit alltså, det kom två streck.... Jag trodde INTE det var sant... Jag var chockad och glad, men samtidigt rädd... Var verkligen INTE väntat alls! Haha.
Duschade och så gick ja in till Andreas å sa att jag behövde prata med honom.... Han blev rädd, han trodde jag skulle göra slut. :o Stackarn... Skulle verkligen inte göra det! Sen sa jag att det vi pratade om igår.... Han vaknade upp och sa är du gravid? Ja sa jag... Sen var det tyst... Vi pratade inte om det... Bara låg i sängen å kramades, vilade lite...
Sen gick vi upp, då började vi tänka mer och få in det i huvudet...
Ja, vi ska ha barn... Sen skulle Andreas åka till jobbet, jag åkte till kvinnokliniken för att kolla upp det, få det bekräftat... Gav prover och gjorde vul och läkaren bekräftade att jag var gravid...
Ja, så var det... Vi ska ha barn... Och det var för 7 månader sedan vi fick veta det... :)
Chockade var vi men nu är vi glada och väntar... :)

Nu är det nästan dags... Fy fan va tiden går!
När jag väntade Anton så gick det lååååångsamt, kändes som ett år... Haha...

Ja, men här får ni se lite bilder... :)

 
 
1. vecka 14.
2. vecka 18. 
3. vecka 27.
4. vecka 33.
5. vecka 35.
6. vecka 37.

 
    
 
1 Ser ut som ärta. Vecka 9.
2. Vecka 13.
3. Vecka 26 3D ultraljud.
4. Vecka 34, 3D ultraljud.
 
 
Så, nästa bilder blir nog på bebisen. :D
 
Har fått flera gissningar, så det blir kul å se vem som har rätt. :D
 
På återseende.
 
 
Kommentera (1) st

Kommentarer
sassasnewlife.blogg.se

Min lilla änglafjärt där inne i din mage :-)

2013-04-11 . 21:46:49
Länk: http://sassasnewlife.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: