130416

2013-04-16 . 23:37:13 . Allmänt

Nu vill jag inte mer!
Nu vill jag inte mer!
Nu vill jag inte mer!
Nu vill jag inte mer!
Nu vill jag inte mer!
Nu vill jag inte mer!
Nu vill jag inte mer!
Nu vill jag inte mer!
 
Jag är allvarlig nu.. Jag vill verkligen inte mer nu!
Jag orkar inte mer.
Blir bara SÅ TRÖTT på detta här.
Det är fysiskt och psykiskt påfrestande att vara gravid just nu kan jag lova er!
Alla graviditeter är olika, så olika.
Med Anton mådde jag illa hela tiden och hade mycket sammandragningar, men annars haft det bra.
Denna gången, shit alltså.... Gör så ont överallt, jag känner mig väldigt väldigt tjock! Mycket vätska i kroppen, ont i ryggen, bröstryggen, knä och huvudvärk och så är foglossning värre nu, får jätte ont av att gå nu, känns som huvudet är på väg ut. Ja, bebis är fixerad nu så det känns lättare med magen, den har sjunkit men känner mig så tung, väger för mycket nu, jag mår skit dåligt och har gått upp mer än jag gått ned. Alltså har jag gått upp 31-32 kg under hela graviditeten, men jag tycker att jag inte ser "lika stor" som när jag va när jag vägde som mest. Men känner mig stor ändå.. Man får tänka på att vätska väger en del också, jag äter som vanligt, alltså jag överdriver inte. Jag äter grönsaker, sallad och mat och dricker enbart light drycker eller vatten, mest vatten. Dricker typ flera liter vatten om dagen känns det som och även jag har mycket vätska så dricker jag bara hela tiden. Fy fan säger jag bara.
Ska bli skit skit skit skönt att få ut bebisen och få ha dig i famnen/bröstet istället..
Får gosa med dig och lukta, snusa och pussa dig massor..
Bara njuta av tiden med dig och min älskade familj.. Mina älskade barn..
Men allt som varit/är med graviditeten är klart värt det när bebis kommit.
Jag längtar och ska njuta av det ordentligt.

Det är nog min sista inlägg innan bebis kommer tror jag.. :)

Och förhoppningsvis min sista gnäll inlägg..
 
God natt!
 
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

*massa kramar!!!!*

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: