Ensam kärring med massor av katter...

2013-06-12 . 00:41:14 . Allmänt

Inte riktigt, har ju inte katter. Men ensam kärring är jag iallafall. ;)

Är så less på det nu, less på att gå runt hemma på dagarna och soffan har fått min röv avtryck nu. Hahaha.
 
Har bara träffat Nettie och Bamse sen gumman föddes. Ingen annan, eller ja Andreas kompisar har varit goa å hälsat på. Men sen har jag känt mig ensam. Jag har ju min fina älsklingar men vänner då..?

Ska bli jätte skönt att åka till Norrpan på onsdag nästa vecka, då ska vi bara umgås med släkten och förhoppingvis träffar vi goa Jenny med fam när vi är där.

Blir tajt med tiden när vi är där men skitsamma, vi SKA hinna med allt!
Vi ska hinna med att hälsa på min älskade farmor, faster med kusiner och fira midsommar sen ska vi hinna med att hälsa på min lilla mamma och förhoppingvis Jenny.
Vila kan vi göra när vi är hemma i Gbg. ;)

Sen ser jag väldigt mycket fram emot att få träffa några tjejer(mammor) i sommar, ska bli jätte kul å träffa dom som jag pratat med länge. :)

Nu börjar gumman vakna, då är det dax för mat å natta för henne.
 
God natt! <3
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: