Min älskade vän

2013-06-14 . 19:50:50 . Allmänt

Idag har jag tänkt lite extra på min älskade vän Karin.
Olika minnen och vad vi gjort, våra myskvällar hemma hos Karin.
När Karin hade flyttat till egen lägenhet så brukade vi vara hemma hos henne, drack milkshake och rökte massor i köket. Ni anar inte. Haha. Pratade jämt om olika saker, ventilerade av oss, våra roadtrip till Stockholm med två killkompisar. När hon bodde i Kvinnersta så var jag hos henne en helg och sov där.
Sen var det fester, varje fester hade vi alltid kamera med oss och poserade tillsammans.
Olika knäppa bilder.
En kväll fick jag panikångest och mådde förjävla skit och då kom hon som räddande ängel med hennes kille, dom kom hem till mig mitt i natten och tog hand om mitt barn över natten.
Sen flyttade jag till Norrköping så sågs vi inte lika ofta, men jag saknade henne alltid.
Tills en dag var hon borta...
 
Fan! Varför hände detta här??
Varför!?
 
Fy fan va jag saknar dig!
 
Men vi ses igen, du och jag...
 
Massor av pussar till dig, goaste Karin "Kakan".
 
  
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Tänkte faktiskt på kakan häromdagen när jag gick omkring här hemma ensam och trallade om kakor och sen så pang på så kom bilden med en glad Karin upp i huvudet och jag blev sentimental över det. Hon var så vacker och ljuset i ditt liv när du mådde dåligt och jag var så tacksam att hon fanns där för dig och älskade dina historier som du upplevt tillsammans med henne (då vi sjukt msnade varandra) och den dagen -den sorgen- så dog en bit av mitt hjärta när beskedet om henne kom. Jag kände inte henne och hade aldrig träffat henne heller men man lärde ju känna henne genom dina historier.

Hon var en ängel och tyvärr finns hon inte kvar här på vår verklighet men hon lever vidare i minnen och historier och hon berörde många och lite till. Men en ängel, det är hon fortfarande.

<3

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: