Snaaart så!!!

2013-03-29 . 15:33:21 . Allmänt

Jag har så ont i händerna och fötterna. Har inte rekordsvullna fötter/händer men det gör förbannat ont i dom...
Gör så ont när jag ska ta tag i något med händerna... Mår illa när jag ligger ner...
Det kliar på magen... Mina ögon är grusiga.... Har djävulskt ont i benen, och det känns som bebisen kommer ut när jag går.... Vill bara stupa ner och sova, sova, sova och sova hela tiden...
Varför kan man inte göra det egentligen? Jag KAN ju gå å sova och sova hela tiden bara om jag vill... Men jag  gör det inte... Vill inte missa något haha...
Som tur så har det kommit några serier/filmer som vi ska kolla på så jag strejkar en stund från måste-göra-ärenden...
Tur att det är påsk så det är många ställen som är stängt så jag slipper gå dit. Haha. Men veckan efter påsk är det nya tag och många måste göra ärenden... Usch, vill inte tänka på det... Sen är det bara att vila i 1.5 vecka typ å sova så mkt jag kan så bebis kommer... :)
Bebisen kommer ju om under 4 veckor nu...
Jag vill bara sova och samla all krafter inför bebis ankomst... :)
 
Glad fucking påsk på er... :)
 
Ja, en gnäll inlägg men det ska ni skita i. Ert val å läsa min blogg ju... :)
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: