Ska nog sluta...

2013-03-15 . 09:46:42 . Allmänt

Jag blir så less på mig själv. Att jag aldrig lär mig! Haha.
Jag har ju gjort tand operation förra året och fick tänder lagade och så, nu är det fint och tandläkaren hade sagt att jag skulle låta bli sega godis som kola och sånt..
Jag tänker ja jag äter ju aldrig kola annars så det är lugnt... :)
Men vad jag inte tänkte på är ju att colanappar och gott och blandat surt är också segt.
Förra gången gick min fyllning av pga cola nappar, och fick ny fyllning.
Igår gick det av igen!! Men i en annan tand. Fy fan va irriterad jag blir!! Haha.
Fick en tid nu kl elva så jag ska dit.. Usch, jag har ju tandläkarskräck och trodde jag skulle slippa gå dit förräns höst men nej nej, självklart ska jag dit nu... Suck....
Men ärligt, hellre gå dit och fylla på ny fyllning än ha ont för jag började få ont igår kväll och det gör fortfarande ont så det är lika bra att pallra sig dit, har hellre ångest och gråter när jag är hos tandläkaren och får det fixat än ha ont. Nej nej, att ha tandvärk är ju värre än att föda barn... För det FINNS smärtlindring och hjälp när man föder barn, men när man har tandvärk så känns det väldigt svårt att bli av med det, man måste gå till tandläkaren då. 
Tack tack för jag har nödvändig tandvårdskort så jag inte betalar för tandläkarbesök än 300 kr för vanlig läkarbesök och uppnnår till 1200 så får jag frikort inom vården. :) 
 
Nä, dax å fixa mig lite så drar jag om 14 min...
 
Hejs svejs.
 
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: