Nu tar jag helg!!!

2013-03-15 . 13:41:27 . Allmänt

Jag har förvisso helg hela tiden men ändå.
Nu va tandläkarbesöket avklarat, gick bra men var jobbigt att sitta där för jag inte klarar av att ligga på rygg för det känns så obehagligt å man får svårt att andas. Tolken stod bredvid tandläkaren och gjorde andningsövningar med mig. Haha, men tur att hon var med annars skulle jag få ännu mer panik pga jag ligger på rygg. Usch.
Men nu hoppas jag på att slippa gå dit fram tills sept. :)
 
Tänkte gå och sova en stund men nä, skiter i det...
Ska iallafall ta upp bebiskläder så ska sortera dom sen tvätta dom imorgon. Åh va roligt det ska bli. :D Jag avskyr att tvätta och det är alltid Andreas som tvättar nu för jag inte orkar gå och det är tungt för mig men nu är det bebiskläder, då måste jag kämpa. Haha. :P
 
Ha en härlig helg ni allihopa!!!
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: