Men alltså.... Orka..

2013-03-16 . 22:57:22 . Allmänt

Jag är så trött på att läsa tidningar, tidningarna överdriver ju jämt.
Nu såg jag i aftonbladet om prinsessan Victoria grät vid en begravning..
Men allvarligt talat.... Victoria är ju mänsklig! Ja, mänsklig. Förvånande????
Man sörjer vid begravningar och då kan man gråta, varför måste man förstora det hela och ta bilder på prinsessan när hon fäller några tårar?
Aftonbladet har inget liv...
Idioter, visst tillför de bra nyheter också men låt människor vara ifred...
Brad Pitt, Paris Hilton, m.m är ju också människor så de har lika rätt att ha privatliv som vi.
Är man känd så visst, det finns alltid paparazzifotografer och skvallerblaskor om dom.
Men de vill nog ha lite privatliv också skulle jag tro...
 
Tidningarna förstorar det hela, blir så jävla trött på det..

Ändå läser jag aftonbladet... Suck... Haha...
 
Go kväll!
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: