Detta här är fan ingen dans på rosor....

2013-03-11 . 15:46:11 . Allmänt

Jag orkar inte mer, vill inte mer!!
Jag blir så ledsen, jag mår skit på dagarna och har så ont i ryggen och på kvällarna får jag grymt ont i höfterna och så när jag går upp. Måste oftast få hjälp att ta mig ur soffan..
Jag kan inte ens ta en härlig promenad, jag vill kunna njuta av våren och ta en härlig vår promenad med Andreas.
Har inte gått på promenad sen höstas för jag inte kunnat. Bor i tredje våning utan hiss så det är tufft varje gång jag går upp. I lördags skulle jag hämta pizza, det ligger typ 50 meter härifrån och normalt tar det några minuter att gå dit, men i lördags fick jag så jävla ont i ryggen så jag fick stanna flera ggr på vägen hem. Det tog ca 20 minuter att gå dit och tillbaka. Jag orkar inte!!
All jävla hormoner, ryggvärk, förvärkar, illamående och halsbränna.. Allt allt!!!
Det är 51 dagar kvar nu, men det känns som en evighet dit...
Jag vill kunna gå normalt och må bra som jag gjorde innan. Nu känner jag mig bara gnällig, grinig och ledsen hela tiden.. Jag vill orka åka ut och träffa kompisar och så, men jag orkar bara inte... Har för ont och jag mår skit av det...
 
Men förhoppingvis är det mindre än 51 dagar, nästa vecka ska jag till spec mvc och träffa en läkare och prata om kejsarsnitt. Hoppas verkligen jag får beviljat...
Då blir det mindre än 51 dagar.. Blir ett april barn isåfall..
 
Usch fy fan, nu fick jag avreagera mig lite och det känns lite bättre nu....
 
Hejdå....
Kommentera (2) st

Kommentarer
sassasnewlife.blogg.se

Luuuuugn, det går över!!!!!! När bebisen är väl född så är allt det tunga bortviftat och du gosar med bebisen i famnen. Stå ut, älskade Moa <3

2013-03-11 . 20:46:33
Länk: http://sassasnewlife.blogg.se/
bella

åh, så jobbigt! Men det går över snart, det är otroligt att mammor står ut all smärtor -bara för att skapa en sån underbar varelse :)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: