Det händer saker som man inte vet om...

2013-03-24 . 18:28:59 . Allmänt

Det händer saker hela tiden som vi inte vet något om...
 
Sen 2008 har jag haft en bra kontakt med en kvinna, brukade alltid ringa och prata med henne om allt.
Vi smsar, har skickat brev och ringer..
Fram tills julas/nyår så pratade jag med henne och fick ny nr av henne och jag ringde henne några ggr sen jan till nu. Men hon svarade aldrig, svarade inte på mina sms heller så jag blev fundersam, hon brukade alltid svara i tfn eller på mina sms men hon gjorde aldrig det.. Ville så gärna prata med henne och bara prata..
 
Idag gick jag in på facebook å tänkte skriva till henne å fråga hur hon mår och så.
Jag förstår inte varför jag inte var inne tidigare och skrev??
Som sagt, gick in i hennes sida idag och såg att många skrev vila i frid....
Va fan? Hon dog i januari... Jag blev stum, känner mig så tom... Vad ska jag göra?
Vi hade inte gemensamma vänner eller något så jag inte kunde få veta att hon gått bort. :(
 
Det känns så tomt, jag vet inte vad jag ska säga... Vem ska jag prata med nu?
Jag brukade prata med henne som jag inte pratar med någon annan om...
Och nu vem ska jag prata med? Vem ska jag ringa till?
Det är så ofattbart att hon gått vidare till andra sidan nu... Och det hände för mer än 2 månader sedan...
Vad fan ska jag tänka.. ?
 
Känner mig så tom....
 
Trodde inte det skulle bli så här... Men vem fan tror det egentligen??
Kommentera (2) st

Kommentarer
Ekroon

Usch , det måste känns jätte jobbigt när man inte visste nåt om vad som hade hänt. Krama om <3

Svar: Precis. :( Tack. <3 KRAM
andreasamoa.blogg.se

sundarii

Shit, vad hemskt!! :-(

Svar: Jaa. :( Känns konstigt nu..
andreasamoa.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: