2013-03-23

2013-03-23 . 18:10:36 . Allmänt

Åh va skönt det känns nu kan ni ana!!
Har gjort klart nästan allt! Bara att invänta att sängen blir snustorr så ska vi montera den å bädda den. :D
Idag kom svärföräldrarna över, de skulle köra oss till östra sjukhuset. Jag skulle till antentalmottagningen(tror det hette så) och ta nytt ctg. Vi skulle vara där kl 9, skit trötta var vi allihopa. Haha.  Men iaf, så gjorde jag ctg och det var godkänt å gick jättebra. Läkaren sa det såg bra ut men hon sa att jag skulle återkomma igen på onsdag. :/
Jag har en tid till spec mvc på onsdag så efter det ska jag in till dom och ta nytt ctg.
Usch, dom sa ju innan om ctgt var godkänt idag då skulle/kan dom släppa mig men nu säger de att ctgt är godkänt å fint men ändå ville dom jag skulle tillbaka på onsdag å att jag skulle komma in om jag känner att bebisens rörelser förändrats eller minskat då skulle jag ringa å komma in igen.
Nu när det är 5 veckor kvar så känns det irriterande, liksom bebisen kan lika gärna komma NU! Haha.
Självklart är jag glad att dom vill min å bebis´s bästa men de gör mig bara orolig.. Men ja, ctgt var ju jättebra och hjärtat slog fint. Tappade kontakten ofta på slutet då bebisen vaknade till och rörde på sig mycket så ctgt tappade kontakten. Skitunge.. Haha.
 
Men iaf så var svärföräldrarna här å körde oss dit, sen åkte vi å handlade mat. Hem och de passade på att hjälpa oss, först fikade vi sen hjälpte de oss. Vi målade klart sängen, äntligen! ;) De andra ställde upp väggskötbordet. Blev jätte perfekt! :) Sen fixade vi småsaker, bytte gardiner, ställde upp whiteboardtavla, la alla bebis lakan, filtar och så i skåpet och allt är klart nu. Fy fan va skönt!!!!!! Kan jag lova. Haha. Sen fixade vi tacos. Mums!
Sen åkte dom hem och jag tog ett varmbad å jag somnade.... :S Haha. Nu sitter jag här å är trött, har väldigt ont i fötterna, svullna härliga fina fötter.... :(
 
Åh, jag vill ha vår bebis här nu!
Känner några som börjat ploppa ut bebisar nu. Tre bebisar på en dygn. :D
Åh va roligt!! Snart är det mitt tur.

Jo förresten så köpte jag hallonbladste idag, ska testa å hoppas den är god. Den har många bra effekter i slutet av graviditeten till amning. :)
Ska testa den idag å se om den är god, ska börja med 1-2 koppar te/dag nu, sen höjer jag. :)
Man får börja dricka den från vecka 35.
 
Usch, jag vill sova nu... Men nej för tidigt för det så jag får vänta några timmar till. :D
 
Go kväll!
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: