2013-03-16

2013-03-16 . 23:25:28 . Allmänt

Idag fick vi besök av svärföräldrarna och de var här i flera timmar, eller snarare jag och svärmor. :)
De kom hit vid tolv tiden, vi började dagen med fika, de hade köpt med sig fika. Gott var det, sen var det dax att börja jobba. ;) Vi gick ner i källaren och hämtade alla bebiskläder så fixade Andreas å hans pappa skräp som ska slängas... Jag och svärmor satt och sorterade alla kläder, lakan och filtar, gosedjur så vi ska tvätta dom. Skulle tvätta dom ikväll men vi pallade inte. För mycket å göra idag, bokade om tiden till imorgon istället... :)
Sen skulle vi fixa lite, möblera om och så.. Andreas å hans pappa åkte till hans moster för hjälpa med en sak.
Jag och Pia fixade sovrummet och hallen, nu är det jättefint i hallen och tomt i sovrummet. Haha, ska ju ha bebissäng där sen så det blir trångt igen. ;)

Sen kom dom med maten, blev pizza för mig och sushi för dom andra. :)
Sen skulle vi fixa väggskötbordet men måste köpa en grej innan vi ställer upp den så får vänta med den.. Suck. Haha.
 
De åkte hem och då la vi oss i soffan, jag somnade så gott. Fy fan va trött jag är i kroppen och det gör djävulskt ont i ena sida av rumpan och neråt i benet, jävla ischias säger jag bara... Tog ett het HET bad och skulle ta mig upp ur karet, herrejävlar va ont det gjorde. Vet inte om jag kommer bada igen nu.... :( Förra gången med Anton hade jag ischias och det var tufft! Kunde inte gå, måste ha kryckor. Och nu har det börjat igen. Blir orolig, vill kunna gå!!
Men lugnt å fint... Det är över SNART!
 
6 veckor kvar tills vi får se våran älskling.
Oh my..... Det har ju gått jätte fort! Jag var ju precis nyplussad...
Jag var bara i vecka 6... Nu är jag i vecka 34..

Hjälp! Haha, men det ska bli jätte spännande. :)
Har lärt känna några underbara människor via graviditeten och ska träffas i sommar, så det blir en kanon sommar tror jag. :)
 
Nu ska jag ta lite pepsi max och luta mig bakåt och kolla på skräckfilm..
 
Hejs svejs!
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: