Alla hjärtans dag = Jippo egentligen?

2013-02-14 . 17:54:25 . Allmänt

Jag säger glad alla hjärtans dag till nära och kära men vad är det egentligen syfte med det?
Visar man extra kärlek en gång om året?
Jag älskar mina älsklingar och bebisen i magen mer och mer för varje dag som går..
Varför inte visa det varje dag egentligen? Visst gör man det men varför visa extra kärlek en dag om året?
Det är liksom affärer som tjänar på alla hjärtans dag, det gör vi inte. :)
Vi köper och köper saker, blommor och choklad.
Självklart är det fint och gulligt me alla hjärtans dag, men jag förstår inte vad poängen är med det egentligen. :)
 
Jag har inte köpt nånting och gör inte det heller.
Det är som en vanlig dag för mig och Andreas.
Mitt barn och snart mina två barn är och blir överfulla med kärlek, det går inte att visa det mer än så för man älskar dom så otroligt mycket.
 
Och så min älskade Andreas, min familj = mitt allt!
 
Men iallafall säger jag ändå hej glad alla hjärtans dag till er, men jag tycker inte om er mindre imorgon för det..

:)
 
 
 
Kommentera (1) st

Kommentarer
Jinna

Säkert att du inte tycker mindre om mig? Haha. Småsant i det du säger, men det är ändå mysigt på nåt sätt med vissa speciella dagar. :) Happy <3 Day! Sorry om det känns tjatigt för dig nu haha. Kram på dig, eviga dumbofjanten!

Svar: Haha. :P Jadå det är säkert. Tycker om dig lika mkt som alla dagar är. Haha. Kram DF!
andreasamoa.blogg.se

2013-02-14 . 19:07:05
Länk: http://jinna.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: