Äggstopp!

2012-09-06 . 20:14:25 . Allmänt

Innan älskade jag ägg sjukt mycket och kunde äta flera stycken!
80 ägg gick åt på 3 veckor så mycket älskar jag ägg och så Andreas oxå. Haha. :)

Men nu sa det stopp!
Jag klarar inte av att se ägg mer! Är sååå L E S S på ägg nu. Haha.

Men omelett går bra, men att tänka på ägg och titta på den får mig att vilja spy. Haha. =D
 
Just nu har vi besök av min kära svägerska som jobbar i stan så hon sover här hos oss till imorgon.
 
Idag har jag inte gjort en enda skit alls! Haha. Eller jo, har varit på systemet å köpt drycker till Andreas och varit i drogaffär oxå, hem och bara sov och sov... Såå skönt att slippa göra saker å bara slappna av och sova. Haha..
Har känt mig så trött och orkelös. Orkar inte ens laga mat. =S
Det är illa. Haha...
 
Nä nu kollar jag på Jurassic park 1. =D
Den är såå bra!
 
Förresten, helgen som varit var min älskade lillebror och underbara Hannes här och dom var turister i stan och kvällarna hade vi myskvällar och bara pratade, kollade på filmer. Sen va vi på bio i söndags, kollade på Prometheus. =D igen! Vi tre hade redan sett den men Hannes hade inte sett den och nu började vi fatta mer när vi såg den igen. PI bra! Måste köpa DVD. :)

De kom hit i torsdags och åkte hem i måndags. Det var mysigt att ha dom här hos oss. =D
 
Hannes var den första som vill verkligen lära sig tsp OCH faktiskt gör det, via min brors vänner alltså. Det var underbart å kunna prata med honom och det var så kul! Jag passade på å lärde honom lite tsp. Han är jätteduktig och tecknar mycket. Fantatiskt! =D
 
Haha, jag är iphone skadad. =S
Ni vet, man kan klicka mellanslag två gånger så kommer det punkt och ja gör så ofta på datan med. Haha.
Iphoneskadad - javisst!
 
Nä, snart kommer kära Linda så jag tänkte fixa te..
 
Vi ses snart, kanske. Kanske inte. :)
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: