Tjohohej

2012-10-12 . 21:19:12 . Allmänt

Ja det va ju ett tag sen sist. =P

Har inte känt att jag orkat skriva men vafan, man ska inte behöva sitta och förklara varför man inte skrivit. Haha.
 
Jag har varit förbannat trött och mått dåligt nu på ett tag, men det är ju för att jag väntar barn! =D
 
Jag fick reda på det i början av sept och jag va väldigt förvånad, jag tänkte att jag varit extra trött och slut efter träningen, men så gjorde jag ett test och va väldigt förvånad som sagt... Shit ska vi ha barn......???? Haha.
 
Sen har vi smält in det och är glada. Inte planerat men väldigt välkommet barn är det!
 
Har mått skit och gör det fortfarande. Jag kan ligga och sova hela dagarna bara om jag vill...
Jag orkar inte ens träna...
Får ofta huvudvärk och idag va vi hos mvc för andra gången och vi kollade min blodtryck och jag har tydligen lite högt blodtryck. Jag brukade inte ha så här högt innan, men ska kolla extra på det, ska dit igen om några veckor.

Sen är det ultraljud i december. Jag längtar! =D Långt dit till december. =S Haha...
 
Ja men iaf så är bebisen beräknat till 29 april. =D
 
Anton ser fram emot å få syskon. Han önskar sig en lillasyster. Haha. Han har ju en lillebror och så två styvbröder så han vill det ska vara en tjej. =D
 
 
 
 
 
Ja, imorron bär det av till svärföräldrarna på middag. Blir bara över dagen, vi åker med hans moster och mormor. Blir mysigt! De gör alltid god mat. ;)
 
Nä nu är det gröna milen!

Hejsan svejsan
Kommentera (1) st

Kommentarer
Julia

minns när vi pratade om barn, du sa att du ville vänta med barn men om du råkar bli gravid är det barnet välkommet.

det ska bli spännande att följa din graviditet! får skärpa mig med att åka oftare till gbg, då får jag se din söta graviditetsmage :D

och bra uppdatering! nöjd jag!

Svar: Haha. Precis. :D Tack! Ja, mååååste det ju! :D

andreasamoa.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: