Människor är fantastiska!

2012-10-25 . 17:54:00 . Allmänt

Vi är underliga och fantastiska.
Vi gör ju massor av saker och skapar saker.
Nu tänkte jag på att vi skapar barn..
Självklart vet jag hur man gör och hur det utvecklas men......
Alltså att två människor kan skapa ett liv, ett barn och allt börjar med ett litet spermie... Det är typ miljontals men det räcker med ett, ett litet spermie så skapas det till ett helt liv, det är sjukt.
Det är positivt!

Nu tycker ni väl att jag är liksom korkad, haha nä men att vi lyckades skapa en människa är fantastiskt!


Vi vet inte vem du är, där inne.
Vi vet inte vad du ska bli, vi vet ingenting om dig..
Det blir underbart och få lära känna dig.

När jag fick Anton så va han lugn bebis, han skrek bara när han behövde bytas eller äta.
Han sov lätt på nätterna och han sov i hans säng hela tiden, från 1 månad gammal ca.

Han va en glad bebis och lätt att ta hand om.
Nu ska han bli åtta år, och storebror.
Han är redan storebror men han ska bli storebror till vårt barn..
Jag har inte smält in i att bli tvåbarnsmamma ännu.

Jag är mamma till en underbar pojke och nu ska vi få ett till att älska och stötta igenom livet och allt.

Jag älskar mina älsklingar över allt annat, jag kan inte leva utan dom.

Ni är mitt allt!

Kommentera (1) st

Kommentarer
sassasnewlife.blogg.se

Haha, jag hoppas verkligen att du vet hur man blir gravid, knappast att du fick snoppen i örat liksom och blev gravid där genom. HAHA! hujamig vad det kan spåra ut. Haha.

Härligt att allt går så bra med bebisen och dig. Hur mår Andreas? Stolt? Är SÅ glad för er skull.

Svar: Hahaha, knäppis! :D Klart jag vet. Hahaha. Jaa, Andreas mår fint och är glad för bebisen. :D
Det är jag oxå. Tack gumsan! <3
andreasamoa.blogg.se

2012-10-26 . 09:50:05
Länk: http://sassasnewlife.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: