Värsta lipsillen ju....

2012-11-27 . 23:13:32 . Allmänt

Ja, när jag väntade Anton så hade jag hormoner men var mest irriterad och så, men denna gången gråter jag istället. Haha.

Jag gråter för de minsta lilla, idag på ultraljudet, ojoj det ska vi inte prata om. Haha. Fan måste tygla mina tårar. Haha. Men det går nog inte. =P

Idag på ultraljudet gick jättebra. :D
Allt va bra me bebisen och jag blev framflyttad 2 dagar så har BF 1 maj nu istället för 29 april. :)
Men vem vet, den kan komma i april eller maj, men abslout inte den 8 maj för det är Robin´s dödsdag så jag kommer knipa för livet om jag skulle få värkar denna dagen. Jag kommer springa maraton och gör allt jag kan för den ska komma ut innan 8 maj. Eller EFTER 8 maj går bra. :)
 
Jag älskar Robin och saknar honom väldigt mycket men jag vill inte vårt barn ska födas på samma dag han dog.... Så det blir både gläjde och sorg, nej tack. Bebisen ska få egen dag och Robin ska få en egen dag där då man tänker lite extra på honom.

Ja är väldigt mör i kroppen och TRÖTT! Har sovit skitdåligt i 3 nätter i rad. =( Haft svårt svårt att somna och legat sömnlös i flera timmar innan jag lyckades somna men nu ikväll hoppas jag får sova! Känner mig trött men tänk om jag inte kan sova. Nä, usch. Måste kunna sova. Haha.
 
Va i backaplan idag å kollade lite runt i happyland och såna grejjer.
Kollade lite efter kläder och så, till bebisen. Nu när vi vet könet så det är roligare att köpa.
 
Imorron bär det av dit igen för jag såg en snygg och fin vagn! Den måste vi bara ha så Andreas ska dit med mig å kolla på den å se va han tycker. :D
 
Snart är det jul!! Har köpt lite julklappar, kul!
Vi ska fira jul i Norrköping, blir urmysigt! <3

Usch jag måste lägga mig nu. ONT i benen och ryggen. Haha...
Godnatt. :)
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: