Upp och ned. Det går ändå....

2012-11-11 . 18:52:49 . Allmänt

I början mådde jag illa hela tiden och var så trött, orkade ingenting alls.
Men sen började jag må bättre och illamåendet började avta men mår illa mest på kvällarna och vissa dagar kan jag må riktigt dåligt och bara däcka i soffan, men oftast är jag ganska pigg å orkar göra saker och mår bra.

Men just idag mår jag skit... Orkar ingenting, jag märker att jag blir sån när jag gjort mycket saker sen en dag slappnar jag av så mår jag skit. Kroppen behöver vila oxå. Haha.
 
Det har gått bra med gravidieten, men de 2 senaste besöket hos mvc har det visat sig att jag har högt blodtryck så de ska hålla koll på det.
Jag minns när jag väntade Anton så hade jag bra blodtryck fram till vecka 38. Nu fick jag högt blodtryck redan i vecka 12. Usch, men det ska gå bra...
 
Om 16 dagar är det rutin ultraljud, oh va jag längtar. =D Blir spännande. =) Samtidigt är jag nervös. Hoppas bebisen mår bra.. =)
 
Ja i veckan som kommer ska jag bara ta de kolugnt. På fredag ska jag å min sötnos gå på dejt, vi ska äta på våran favorit restaurang Danilo sen är det bio, självklart blir det Breaking dawn! =D Sista filmen, hmm. Men ja tror ärligt att det kommer ett till men mycket längre fram. Jaja, vi får se. =) Filmer slutar ju aldrig.... Ni ser, scream och saw.. De slutade ju aldrig. Haha och scary movie. =) Det ska komma en till scary movie. =P

Ikväll blir det god mat och skräckfilm sen melon till. =)
 
Ha en fin kväll!
Kommentera (1) st

Kommentarer
sassasnewlife.blogg.se

Gumman, lova att du tar hand om dig! Högt blodtryck är inget bra.
Åh, jag vill OXÅ SE FILMEN!!! Men missar tyvärr premiären iår men självfallet så kommer jag se den på bio senare :P

Svar: Jaa, jag har varit på g i helgen men idag va det SOFT dag. :D Jag missade oxå premiären men den var SÅ BRA! ÄLSKAR twilight. :D
andreasamoa.blogg.se

2012-11-11 . 20:31:06
Länk: http://sassasnewlife.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: