Tingeling.

2012-11-02 . 22:35:29 . Allmänt

Ojoj va vi rensat och städat, innan vi åkte bort så rensade vi och städade i vinden och nu är det klart så var det bara lägenheten kvar. Det såg ut som vi skulle flytta. Haha.
Kom hem igår och idag satte vi igång å städade, rensade så nu ser det mycket snyggare ut. :)

Om jag är pigg imorgon så tänkte jag ta itu städskåpet.
 
Höll på hela dagen idag med några vilostunder och nu säger magen och ryggen sitt!
Har ont i ryggen och har förvärkar. Ja min barnmorska sa att man kunde få förvärkar tidigt i gravidieten och det fick jag.

Men nu har jag suttit ett tag så det känns mycket bättre nu. :)

Kollar på tv, saw... Sjuk film. Haha.
 
Är så trött så jag kan somna sittandes här. Haha.
 
Trevlig helg!
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: