Jag lever....

2012-11-26 . 22:19:42 . Allmänt

Har inte gjort en skit så att jag inte minns va jag gjort de senaste dagarna.
Minns iaf att det inte hänt något speciellt. :)

Imorgon är det dax för ultraljud! Jisses, va jag längtar men är samtidigt nervös.
Ska ta reda på könet också om bebisen nu visar upp sig. :)
Hoppas det. Haha.
 



Lite tråkigt att blogga nu när man inte får respons. Har en trogen läsare och som kommenterar men ändå känns det tråkigt att inte få något svar liksom...
 
Men det är ju vanligt att anonyma kommer in å läser men kommenterar inte...
Jaja... 
 
 
Hejdå :)
 
Kommentera (3) st

Kommentarer
sassasnewlife.blogg.se

Så där känner jag igen mig på min blogg. Har läsare men de är ibland usla på att kommentera. Men du av de få som sa till mig att det som är bäst med bloggar är att man läser dem och att man skriver inlägg. Så nu vänder jag det till dig - skit i kommentarer. Folk orkar inte alltid kommentera :P

Svar: Jo det är sant men ändå. Roligt att få respons ibland. ;) Och du är typ den enda som gör det. Haha.
andreasamoa.blogg.se

2012-11-26 . 23:11:13
Länk: http://sassasnewlife.blogg.se/
Exxan

Spännande imorgon. Det kommer gå bra :D

Svar: Tack men det var idag. :D:D Skrev inlägget igår. :D
andreasamoa.blogg.se

juliaB

sorry att jag är dålig på att kommentera, är knappt vid datorn så jag har missat många bloggar på sistone :D

såg ditt inlägg om att ni vet könet på bebisen. blir så nyfiken men det är väl bäst att hålla det för er tills bebisen kommer ut ;)

och jag gillar att läsa din blogg, för då kommer jag ikapp lite, om ditt liv just nu :D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: