Tips av er ?

2012-05-22 . 08:47:11 . Allmänt

Jag söker efter fina och bra ballerinaskor till bröllopet och sommar.
Det är svårt att hitta nån som passar till klänningen som är ljus rosa..
Någon som vet en bra ställe på nätet eller någonstans?
Ska till ullared på måndag men tror inte dom har så snygga skor.. Eller? Haha.

Help me?!

Ska kolla efter nån fin kofta i ullared som passar till klänningen.

Men skor????? Haha...

Min faster ska ju ha temat blått å vitt typ, då känns det dumt att använda vita skor.. Haha. Usch va svårt det är att hitta nån bra!!

TIPS TACK! :)

Kommentera (2) st

Kommentarer
Bella

Ljus rosa kan faktiskt passa i många färger -fast det beror ju på hur modell ser ut. Jag vet inte vilken skobutik har bra med ballerinaskor, men jag antar att det finns många i DinSko och SkoPunkten? Jag har aldrig gått in skobutik i ullared, så jag vet inte om de har bra ballerinaskor. Hoppas du hittar en par ballerinaskor till slut.

Moa

Tack, ljusrosa är faktiskt snygga. Det är ju sommar nu så det brukar finnas färgglada färger, borde finnas rosa. Tack! :) Ska kika. :) Kram

2012-05-23 . 06:49:25
Länk: http://andreasamoa.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: