Snart.....

2012-05-29 . 18:12:53 . Allmänt

Snart har jag lov! :)
Idag var det en soft dag med lång promenad. Vi va i Styrön och gick runt och åt lunch där, sen åkte vi tillbaka till fastlandet och lekte lite, sen fick vi sluta tidigt. Skönt. :) Imorgon är jag ledig, då ska jag bara träna och tvätta kläder, de nya fina kläderna. =D

Var som sagt i Ullared(eller Gekås som man ska säga) igår, skulle köpa kläder till mig och vi kom fram till damavdelning och jag blev besviken... Gick runt och runt å tänkte "bara så????" Jag var inte nöjd med kläderna där men jag hittade ändå några fina kläder. Så jag köpte en kort jeans byxa, tröja, linnen och underkläder och så jeansjacka. Andreas var den som kom hem med mest kläder. Haha. Ja som rensade massor men jag vägrar ta tillbaka dom, jag har ändå bra kläder kvar. Så i juni ska jag till New Yorker å kolla efter kläder där. Eller kolla lite i Norrköping, länge sen jag gick i stan därborta. Ska vara där mellan 15 till 21 juni. Så det blir "lång vistelse" därborta, nästan en vecka är lång tid för mig. Haha. Så vi ska vara med på en bröllop, umgås med pappa och Mimmi med Anton, farmor och så mina kusiner hade jag tänkt och så självklart Antons lille kusin Arvid. <3 Jag glömmer inte dig, kära bror. :)
Och så tänkte jag att vi skulle hälsa på min lilla mamma och kolla runt i stan, ska bara höra om min kära bror vill hänga med. (jag hoppas på det). Sen ska vi fira fina farmor som fyller 75 år, sen åker jag hem till Gothenburg till min stora älskling.
Det blir bra det. Han måste ju jobba så han är med oss bara över helgen sen åker han hem tror jag.

Förresten, igår när vi va i Gekås så gick vi å kollade på skor. Jag hittade tre jättefina par ballerinaskor, men två av dom va för stora... =S Jag brukar ha 39, men nu fick jag ha 38. :O Haha. Men har iaf hittat en par fina ballerinaskor som va gammelrosa med rosett. Väldigt söt. =)

Vill ni se skorna? =D

Den ska jag ha till bröllopet så nu är allt klart. =) Mina kläder, väska och mina älsklingar har typ matchande skjortor fast i olika färger. Dom blir väldigt snygga(dom är redan det men ja ni fattar, haha).

Jag fick hem kinect idag, sjukt kul!! Det va lite svårt i början men sen fattar man hur man gör. Det är jättekul! =)



Ha en fin dag!!

Kommentera (2) st

Kommentarer
Bella

Jaa, vill gärna se hur skor ser ut -gärna med klänning om du orkar ha klänning på dig också haha :)

Emelie

Skönt med ledighet snart :)

Åh va roligt. Sååå längesen jag var i Ullared, vill också! Kul att du hittade skor.. JA klart vi vill se :) Kram

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: