Sliten vecka/helg.

2012-05-21 . 10:56:51 . Allmänt

Har haft fullt upp heeela veckan och helgen. =S
Var i Örebro i tisdags och till torsdags så kom jag hem och sen på fredagen åkte vi till Förlanda, hjälpte till med ved hela helgen och vi kom hem igår kväll och jag är banne mej sliten nu, det känns verkligen.... Haha...

Jag har oxå ont i axlarna och underarmar pga veden men det är värt det för jag fick min första solbränna. Haha. ;)

Idag blir det S O F T!!
Ska inte göra en skit. Ja ska hämta min ring idag. Lämnade in den ifredags för förminskning, fick gå ned 2 å halvt ring storlekar. =D

Och vägde mig i fredags, har nu gått ned exakt 25,2 kg på 4 månader och nu 2 veckor nästan. Så glad jag är!! =D

Denna veckan blir det mkt motion, träning och promenader och så får vi hem kinect i veckan. =D Har rise of nightmare spelet här så väntar på kinect så ska vi spela. Blir kul!!

Om en vecka åker vi till Ullared! Det behövs verkligen!! Dom tyckte att vi skulle åka till Ullared för JAG behöver köpa nya kläder för alla är för stora. Och så passar vi på att kolla efter finkläder till Anton för bröllopet och Andreas med. Blir roligt! Älskar Ullared. Haha. Men är där typ 1 ggr om året eller varann år. =)

Ja, har haft mysiga dagar i Örebro med min lillprins. Han fick en ny säng, och han blev jätteglad för den. Det är en säng med undersäng och hylla så han har gott om plats. Han gillar den verkligen. =D Han monterade undersängen HELT SJÄLV! Han läste pappret och följde instruktion helt själv. Jag va orolig men sen kollade jag igenom om han gjort rätt, oj det gjorde han ju. JÄTTEDUKTIG!!! =D

Öppet hus och utvecklingsamtalet gick jättebra. Han är så duktig i skolan. <3 Han har lärt sig alla bokstäver men nu är det bara ÅÄÖ kvar. :) Han är duktig på att skriva och räkna. Han visade oss runt och vi gick på tipspromenad och det var roligt. =D Sen var det fika och utvecklingsamtalet efter det. Det var härligt att höra hur Anton är i skolan. =) Han börjar 2 klass snart. =O Under en månad kvar till han har sommarlov. =) Härligt för honom.

Har planerat massor till sommar.
Ska till Nrk på bröllop sen fyller min älskade farmor år så det ska firas. Sen är det midsommar, fortfarande tveksamt om hur vi gör. Sen är det min å älsklings 3 årsdag i juni. =D Då ska vi ut och fira. Myyyyyyys!!!! <3

Sen ska jag ha Anton i Örebro medan hans pappa jobbar så jag ska vara där å umgås med honom och sen ska han till mig med. Blir nog Liseberg å han ska få träffa hans kompis Mac. =) Kolmården blir det oxå i sommar. Andreas föräldrar ville oxå dit så vi ska kolla upp det eller göra annat med dom. =)

Det blir rolig sommar! Får ju vara med mina älsklingar!!

Nä, måste dricka upp te nu innan den kallnar. =P

Botten upp!

Bilder från veckan/helgen.

Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Då vet jag vem jag ska anlita om jag behöver ngt som ska skruvas här hemma ;)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: