Önskar att jag kunde........

2012-05-26 . 21:41:52 . Allmänt

Fan det är så jävla irriterande!!!
Dagen blir bara förstörd..
Jag önskar att jag kunde säga PRECIS vad jag tycker och vad jag VILL.
Men det kan jag inte. Jag måste ha gränser och jag har stor respekt och jag är sån som respekterar och säger ingenting.

Och så får jag samla på det, jag vill inte såra någon. Jag vill inte se någon ledsen eller sårad.
Därför säger jag ingenting.

Men nu får jag fan snart nog. Jag är så less.

Jag vill kunna skrika rakt ut och säga precis va jag tycker. Men fan jag är ju jag.

Jag pallar inte av de mer....

Jag är så otroligt glad att jag har mina älsklingar.
Dom är mitt allt och dom står mig närmast. <3


Nä ska hålla käften nu innan jag går för långt..

Ha en bra kväll!


Kommentera (1) st

Kommentarer
julle

kramar!

2012-05-28 . 23:22:14
Länk: http://midgets.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: