Ny klänning - check!

2012-05-14 . 16:45:52 . Allmänt

Idag är det ju teckenspråkets dag, idag är det 31 år sedan teckenspråk blev godkänt i sverige som dövas språk.
Grattis teckenspråk! :)

Och så fyller tryffelgumman 31 år med! GRATTIS, fina du!! <3<3<3

Idag va jag på stan med IH för tsp dag skulle firas inne i nordstan, vi drog dit så sen åt vi lunch så vi hade 1,5 timme på oss att gå tillbaka till IH så vi passade på och kollade runt lite, kollade inne i Cubus, oh va fina färger!! =D

Jag hittade en snygg ljusrosa klänning i tyg och spets. Den va jättefin och av vana så kollade jag efter storlek 48 lr 46. Men det fanns inte och det fanns 42 och den såg lite stor ut för mig, så jag tog 40 och gick å provade dom.. 42 va stor för mig. Va glad jag blev!! Haha. Så jag tog 40 och den satt jättebra!! Kan nog ha 38 snart. =D Fan va kul.

Och köpte en matchande väska till, nja den är inte i spets och inte rosa men den passade bra till klänningen. Den är vit och liten. =) Nu är det bara skor och nån kofta/bolero som är kvar. Och smycken.

Jag fyndade på dom och dom va inte dyra. Glad!! =)

Här kommer bild på klänningen.
Ganska dålig bildkvalite då min sladd till min kamera är spårlöst försvunnen. =S Så jag fick använda min mobil.

Måste hitta sladden nu å kunna ladda kamera batteri!!

Ne men här kommer bilden(er)

Kommentera (3) st

Kommentarer

Tack! Känns som tar kort på samma saker hemma bara, men lite annorlunda har jag med lite pyssel i olika former ;) Det var jättesöt klänning!!!!! Du är fin.

2012-05-14 . 19:19:25
Länk: http://malinhjalmarsson.blogg.se/
bella

Klänning är verkligen gullig, mysig med spets tycker jag.

ÄNTLIGEN hittar du en klänning till slut! Nu är det bara skor kvar :)

sundarii

Härligt!!! D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: