Hoppas och hoppas

2012-05-30 . 15:30:15 . Allmänt

Hoppas verkligen att vågen står på min sida på fredag.
Förra fredag hade jag gått upp 5 hekto, dock hade jag förlorat 2 kg muskler innan det så i fredags hade jag fått 2 kg muskler och gick ned 1 kg i fett så det totala blev 5 hekto som jag gick upp. Men det var bra ändå, men hoppas ändå att det går neråt nu på fredag. Har gått massor förra veckan och denna vecka. Och så tränat oxå.

Det känns som att jag gått upp i vikt ändå.. Det är bara hjärnspöken som lurar mig tror jag..
Jag vägrar köpa egen våg för jag litar bara på Itrim´s våg. =P Jag tror inte på den vanliga, för den på Itrim väger exakt, den kan väga muskler, vätska, ben och fett. Så den litar jag på. Haha.

Håller på å tvättar nu, de nya fina kläderna. Haha. Ska städa oxå så det blir rent här. :)

Ska ta bild på skorna med klänningen sen så ni får se. :)

Ha en fin dag!
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: