.

2012-05-13 . 00:14:04 . Allmänt

Så.
Tack för era tips!! :)
Det blir nog svart/silver/grå skor. Någon av dom iallafall. =)
Denna lila klänningen jag ville ha va tillfälligt slutsåld. =( Jag får vänta å hålla koll på den och se när den kommer. Annars får jag springa runt stan å kolla efter en klänning. Det blir säkert bra. Lite nervöst att handla kläder då jag inte vet min exakta storlek ännu. Visst har jag köpt 1 storlek mindre men inte shoppat ordentligt och så.
Fast jag ska nog börja för alla mina jeans byxor går inte att använda nu längre... Haha. Innan va de skapligt trånga och man behövde inte ha bälte men nu måste man ha en för annars tappar man byxa. Haha.

Och jag gick på stan med en kompis ganska nyligen och hon skulle köpa jacka och hon tog en jacka men den passade inte henne och jag testade den, den va storlek 42. Sjukt.. Haha. Jag menar... Jag har inte kunnat använda storlek 42 jacka.... Det kändes pi härligt... =)

Ja men som sagt, måste gå ut på stan å shoppa. Fast jag inte vill det samtidigt för jag blir alltid besviken å ledsen när jag testar kläder som INTE passar men det är en ovana jag känner så jag måste ut å prova kläder för att veta min rätta storlek... =)

Nu ska jag kolla på film, Children of Corn. =)



Kommentera (1) st

Kommentarer
Josannah

Hoppsan!! Jag är den anoynma som frågade om vilka krav på klädsel.. Glömde visst att skriva namnet..

nr 2 skriker "madde" det är så du... men nr 3 är otrolig fin och döljer lite av kvalergangen. =) Prova nr 3 ? =)

2012-05-13 . 00:37:35
Länk: http://nightday.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: