Arghhh!

2012-05-13 . 23:35:56 . Allmänt

Så irriterad nu!!
En säljare på tradera har krånglat till, fick helt fel paket. Suck!!
Andreas mamma å syster skulle ha dom och allt va klart men idag hämtade ja ut dom och tyckte att det va något som inte stämde.. Paketet va för liten... Öppnade och jaha, dom skickade fel varor. Störande. Mailar nu med dom, hoppas dom fixar nya och så får jag vänta ännu längre för varorna skickas från Kina... Suck....

Och så de fina klänningarna ja ville ha är självklart slutsålda..... =(
Hittar inte fina ballerinaskor och väska...
Blir irriterad. Jag har väldigt, väldigt svårt att hitta nån väska som jag verkligen fastnar för. Har köpt en del förut och sen ändrar man sig och använder inte dom...
Jag vill ha någon väska som jag verkligen fastnar för och använder jämt...

Jag älskar ballerinaskor men fan va svårt det är att hitta fina som jag gillar. Haha...



Nu känns det lite bättre efter ha skrivit av mig lite...

Imorgon är det måndag och fy fan säger jag bara. Hatar måndagar... Haha, men på tisdag blir det roligt för då åker jag till min lille Anton. Onsdag är det öppet hus och utvecklingsamtal på hans skola. Blir kuligt. :)


Dax å dricka te sen sova...

Nattinatti.
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: