Rubriklös eller inte....

2012-06-06 . 16:00:18 . Allmänt

Nästa vecka åker jag äntligen till Norrköping. :)
Var där sist för halvt år sen. :O I jan var det då..
Hemskt att säga det men det är tyvärr sant.
Ska bli jättekul att träffa släkten igen. Blir sååå mysigt! Älskar att umgås med dom, man blir harmonisk då. :)
Och så är det bröllop. Spännande! Ska ha tolk hela kvällen så det blir kanon det med. :)

Är samtidigt liiite orolig för jag har ju ändrat mina matvanor så jag inte äter sötsaker och snabba kolhydrater och så.
Måste tänka extra på vad jag stoppar i mig och ta med itrim måltider i väskan med.
Men det blir nog jättebra. :) Svårt och låta bli deras goda bullar och kakor men jag har klarat mig bra utan sötsaker i halvt år så jag ska nog klara de i en vecka. Haha.

Pratade med Anton idag och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?????
Anton klippte sig ifredags och det var så jättefint. Snaggat på sidorna och lite tuppkam kvar. Men gissa vad.....
Idag klippte han av sig!? Han klippte sitt hår själv!! Faaaaaaaaaaaaaaaan! Vad håller du på med pojk!?
Han svarade att han inte ville ha tuppkam. Men herregud, kunde du inte ha sagt det?? Då kan vi snagga av det hela... Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta... Haha...

Liksom klippa av sig själv innan bröllopet!? Jaja, får snagga av håret snart, innan bröllopet. Suck....
Barn alltså....! Haha. =P

Före han klippte av håret. =S



Allt är iaf klart inför resan. Kläderna, har allt som vi behöver och skorna är fixade. Väskan jag har ångrat den men jag får använda den ändå sen sälja den... Haha.
Biljetterna är klara. Blir kvar där mellan 15 till 21 juni, sen ska vi bara ta det lugnt i midsommar och mysa, så dagen efter midsommar är det ju våran 3års dag. <3 Då ska vi ut på dejt och fira. <3

Ja juste, ska ju ta bild på skorna å klänningen.. Jag tror jag börjar ångra klänningen. :S Hjälp! Haha...

Ha en trevlig nationaldagen idag!!!

Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: