Kan man göra så?

2012-06-01 . 15:54:45 . Allmänt

Kan man fixa en sorts maskin som kan sy önskade kläder på några minuter???

MIN DRÖM!!

Men jag får fortsätta drömma.... :(

Jag kan ju inte hitta något fint att ha på mig ikväll.
Har bara två kjolar men det är för kallt att ha de, haha. Och kort jeans byxa men för kallt... Så det är bara leggings kvar.... =S
Och linne... Shit... Har bara fula linnen. =S Jag börjar få ångest nu... MÅSTE ha något... Haha.
Tröja oxå!! Hjälp mig... Nä det löser sig. Hoppas jag. Haha...

Ska inte dricka ikväll, äter medicin så det blir nyktert för mig men man kan ha roligt utan alkohol och jag ska träffa roliga tjejer så det spelar ingen roll om man har alkohol lr inte. =)

Idag va jag hos tandläkare å det gick bra. Har ju världens bästa tandläkare. :)
Sen var det vårdcentral för att träffa läkare å kolla upp min handled. Jag har inflammation och ganglion. =( Det gör ont och jag känner mig svag i denna handen. Blir lätt skakig och trött i denna handen. Bara att ha skena nu så handen får vila och jag ska inte träna styrka nu... =( Bara puls/kondition men jag tänker ändå köra på styrka när det känns OK med handen...

Nu är det iallafall helg och jag ska njuta!! :)

Det känns tjatigt att prata om min vikt och Itrim så jag låter bli denna gången, men jag kan bara säga att jag är glad och nöjd!! =)

Ha en trevlig helg!!
Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: