Nu är det jul igen!

2012-12-17 . 16:08:32 . Allmänt

Om några dagar är det jul! Det är ju sjukt. =S
 
Det var ju sommar.... Nu är det jul...
Det var ju igår jag var i Falkenberg hos Denice och Titti och vi solade i Skrea. Hur är det möjligt??????? =D
 
Jag var i vecka 6 när jag fick veta jag va gravid... Nu är jag i nästan vecka 22. =O
Det är ju sjukt, tiden bara går och går... Haha.
 
Jaja skitsamma, på lördag bär de av till Förlanda, lilljul hos Andreas föräldrar, sen åker vi till Norrköping på söndag.
Blir mysiga dagar där också! =) 
 
Första gången på läääääänge ska jag fira jul med min släkt. Har alltid firat jul här så nu vill jag fira med min släkt.
 
Nä usch jag måste diska... Eller så överlåter jag det till Andreas.... Haha.....
Ja det gör jag nog. :D
 
Hejsan svejsan
 
Kommentera (1) st

Kommentarer
Emelie K

GOD JUL ;) KRAM, snart e det sommar igen :D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: