Oj oj ^^

2012-08-12 . 17:42:37 . Allmänt

När jag läste min bästa Sandras blogg så kom jag på att jag glömde min egen. Haha. ;)

Men iaf så har jag haft en underbar sommar, förutom vädret då men men...
I Göteborg har det regnat friskt en del i juni å juli så det var jobbigt men vid de soliga dagar så passade jag på å vara ute, var hos min fina damer Denice och Titti i Falkenberg och solade i Skrea, sen var det oxå Norrköping.
 
Va hemma hos pappsen och Mimmi, vi var mycket ute på dagarna och spelade badminton, fotboll och så. Vattenkrig också måste jag tillägga. ;)
Anton va så go så han sprang in i huset och hämtade vatten för han ville vi skulle ha varm vatten i, haha.
 
Sen på söndagen fick vi vakna tidigt och åka in till stan till min kära faster för vi skulle tillbringa dagen i Kolmårdens djurpark, allihopa. Det var sååå roligt och mysigt! Barnen älskade karusellerna mest tror jag. Haha.
 
Kvalitetstid med min faster och kusiner är guld värt!
Var oxå hos älskade farmor. <3
 
Väl hemma igen i Gothenburg och vi njöt av veckan och lugnet, sen var det dax igen å åka bort, denna gången till Förlanda hos svärföräldrarna. Det var en mysig helg med god mat! Herregud, ni anar inte.... Haha. ;)
 
Nu har Andreas börjat jobba igen.. :( Jag är fortfarande ledig. Ska börja på min nya praktikplats om mer än 1 vecka. Spännande! :)
 
Vi har kommit tillbaka till vardagen och rutiner.
Innan i sommaren så var det dålig motivation och discplin för mig hos Itrim så jag kom igång igen och nu jävlar... ;)
Gruppträff på nu tisdag och ska även göra kondistest, jag var på hälsouppföljning med min hälsorådgivare i fredags och det gick mkt bättre än jag förväntat mig. =D
 
Här kommer en bild på före och efter.
Och ännu är jag INTE klar!
Det är en antal kilon kvar till min första målvikt. 6 kg kvar sen kanske går jag ned 3-4 kg till. Beror på hur jag känner mig när jag uppnått min första målvikt... :)

Ha en fin dag!
 
Kommentera (2) st

Kommentarer
sassasnewlife.blogg.se

Min fina älskade vän <3

Svar: <3
andreasamoa.blogg.se

2012-08-12 . 19:57:11
Länk: http://sassasnewlife.blogg.se/
Bella

Oj vilken skillnad :)

Svar: Visst är det. :)
andreasamoa.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: