Påååååsk

2012-04-06 . 22:38:13 . Allmänt

Nu vare påsk. Tiden går fort! Haha.
Allt har rullat på, med Itrim och så.
Har inte tränat på 2 veckor för jag inte mått bra och denna veckan var jag hemma sjuk. Då kunde jag sova ut ordentligt och vila ut. Det var jätte skönt! :)

Jag har börjat äta nu, alltså bytt ut en måltid till riktig lagad måltid.
OH va jag njöt!!!

Jag började med tonfiskröra med massa sallad. Det va väldigt gott!

Jag fick liksom mun orgasm. ;)


Idag var det kyckling med ugnsbakade rotfrukter och hemmagjorda tzatski och sallad. Gud va gott!!! Imorron blir det kanske kycklingsallad eller tonfiskröra. =D

Vägde mig igår och hade gått ned totalt 19 kg. Snart 20 kg!!! =D Men det kan ta litet tag för jag börjat äta en riktig måltid om dagen så man KAN gå upp 1-2 kg men sen går man ned igen.

Förresten så ville jag svara på mitt hjärta Sundarii´s kommenterar.
Jag ska bli sövd för jag ska laga tänder. Jag har ju tandläkarskräck så jag fick en tid och ska bli sövd. Oroa dig inte, sötnöt. <3 Väldigt nervöst men skönt att det äntligen blir av! Har väntat i nästan 2 år!! Haha.

GLAD PÅSK och ät inte för mycket ägg annars får ni vädra! ;)
Kommentera (2) st

Kommentarer
xuncz

Det kommer gå bra :)

sundarii

Det kommer gå bra :)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: