Fjärde dagen

2011-02-15 . 15:14:29 . Allmänt

Idag är de fjärde dagen UTAN niktion. Dock har jag tagit max 2 st sugtabletter sen dess.
Det har varit "ok" att vara utan då jag umgåtts me Andreas i helgen å inte tänkt så mkt på cigg.
Jag ska va ärlig. Jag har tjuvrökt varje gång jag försökt sluta men nu har jag faktiskt lyckas att låta bli. ;) Jag kunde ha gått till bankomat å tagit ut pengar å köpa cigg eller tigga av någgon. Men nej jag gjorde inte det.

Jag tror faktiskt jag KAN lyckas denna gången.
Jag har några tankar som påverkar min vilja och motivation. =) Men de vill jag inte skriva om just nu.

MEN idag är jag extra sugen på cigg. Jag vet att de första 3 dagarna är värst sen luras hjärnan.

Jag tänker då på vissa saker, då tänker jag att det är lika bra att få de gjort! Innan har jag dröjt med det för länge. Jag har alltid sagt jag ska sluta men jag köper cigg ändå.. Men nu jävlar. :)

De är lättare nu för jag är ensam som röker. Förutom Andreas kompis Danne som röker. Då brukar jag tigga av honom å tjuvröka. Fy skäms! Nu får jag INTE tigga av honom mer! Jag har väldigt svårt att låta bli när någon i närheten av mig röker.

Mina vänner i Örebro röker, blir svårt att låta bli när jag är med dom. Men måste försöka.
Jag fasar inför det. Haha. Jag vill självklart umgås med dom men det är bara att jag blir SÅ frestad när någon i närheten röker. Fanfanfan! Ni får hjälpa mig, tjejer! ;) Och Danne. =P

Ja... Nog om rökning. =P

SNART är de mars! <3 Då är de vår. =) Enligt mig iaf! Då börjar de blomstra(lite iaf) och börja bli ljusare och sen är de påsk! =) Sen är de APRIL. Hihi.

Under mars månaden ska min tryffelgumma<3 komma hit. Då ska vi baka olika grejer å ha tjejkväll. Blir mysigt! Jag längtar. =) 

Nästa vecka åker jag till Örebro, då min lille älskling har sportlov. =) Sen är jag hemma igen te helgen så kommer Andreas syrra hit. Då ska vi till en film mässa, typ sci fi mässa. Liknande som i London förra året. Fast de kommer bara 4-5 st kända dit.. Inte lika stort som förra året. =) Men roligt blir de ändå. ^^

Jaja... Ska nog fortsätta kolla lite på vänner medan jag väntar på min älskling. <3

Puss, hej
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Det är därför du ska känna dig inspirerad av MIG och JINNA! Vi är de coola och snygga som inte röker ;)



Du klarar det, så länge du försöker sluta att tänka på cigg.

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: