Off

2010-10-22 . 17:28:09 . Allmänt

Ursäkta att jag varit off på sista tiden men noll lust till att blogga. Men nu gör jag litet inlägg plus lägger in lite bilder som jag snodde från Malin. =)

Här lever vi för fullt och jag tränar/äter lchf. Men det går inte sååå bra att träna eftersom jag får ooooont i ryggen av att träna men jag fortsätter ändå då gör de jätte ont efteråt. De ska INTE göra ont när jag tränar. Så något måste de vara. Suck.

Om en månad ca ska jag till en kvinna som bor i GBG med. Hon är medium. Jag ska testa och se om jag får nån kontakt. Jag tror faktiskt på de övernaturliga. Men som paranormal activity tror jag inte på. Bullshit. Eller tja den är ju inte på riktigt. ;) Men sådana aktivieter som i filmen tror jag inte på. Jaja.. Men iaf så ska jag dit den 23 Nov och vi får se hur de går. Jag skulle vilja ha kontakt med min morfar eller mitt systerbarn men han var så liten när han dog så jag vet inte hur de går. Jaja, vi får se vem och hur de går. =)

Ja, måste dra snart till backaplan å kolla efter nån jacka. Köpte en i Ullared men den är liten för mig. Jag köpte den bara för att jag ska ändå gå ned i vikt då kan ja använda jackan. =) Men nu än så länge måste jag skaffa en vinterjacka. Den jag har nu duger inte alls till vinter. Då lär jag frysa ihjäl mig. =P

Jaja, bilder kommer nu! :)

   
Jag å min älskling =P          Danne ^^                    Nicklas =P             


 Min älskade morfar till höger. Han till vänster är hans bror. =)
Dom båda var mycket tillsammans, umgicks mycket med varandra och stöttade varandra. Dom stod varandra närmast av alla syskonen. Och dom båda fick hörande barn, sen fick dom döva barnbarn båda. =P Slump. Haha. ^^

Och så till sist men inte minst:

  Min älskade bror och brorson! <3 Titta, visst är Arvid GUDOMLIGT SÖT! Gud va mycket jag ska gulla me dej när jag kommer snart! <3<3<3<3

Kommentera (3) st

Kommentarer
Malin

jo märkte detta problemet med headern nu.. får ta o lägga in den på nytt.. kan bli så när man använder en testblogg.. jo precis det gör vi ju.. men det hade ändå vart skönt att ha ett eget.. men det e det där med pengar..

det är surt, det håller jag med dig om!

Härligt att allt e bra med er, det är det här med =) Kram

2010-10-22 . 21:14:38
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
Malin

nu har jag lagt in headern på nytt.. funkar det nu? ;)

2010-10-22 . 21:16:30
Länk: http://lilljohansson.blogg.se/
sundarii

Anledningen till din ryggvärk är väl för din rygg är usel eller så tränar du fel. :/



SÖTA BILDER!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: