Snart dax!

2010-05-27 . 14:00:36 . Resor

Om 2 timmar sticker vi till stationen, då bär de av till Sthlm.
Börjar bli nervös för imorgon. Haha, men de ska gå fint! =)
Kommer nog blogga ibland från mobilen. Vet inte om jag kommmer kunna göra de när vi är i London eftersom jag vet de går ibland inte att smsa me kontant i utomlands. Men vet inte hur de är i London. Vi får se. =)

Men kommer blogga när jag kan å har tillfälle.

Har packat ner allt, bara schampo å tvål, tandborste kvar. Sen är de klart. Tågbiljetter, sjukreseförsäkringskort, åksjuketabletter, huvudvärkstabletter och pass är packade. De viktigaste. =P
Ja juste plåster oxå. ^^ Haha. Har alltid med mig allt. Bara för säkerhetskull. ^^

IFALL något händer därborta så vill jag att ni ska veta att jag älskar er min släktingar, nära å kära. Och först och främst av allt MITT BARN! <3

Bara ifall att... =)

Ska fixa håret nu. Bloggar igen när jag kan. =)

Puss, hej
Kommentera (2) st

Kommentarer
.....

vill bara tala om att det blir dyrt att smsa från utomlands. så tänk på det.. :)

ha en trevlig resa!!

sundarii

Lycka till och AH DET SÅ KUL!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: