Eclipse <3

2010-07-05 . 14:50:01 . Allmänt

Åh va jag älskar Twilight filmerna!!! <3
Igår kollade jag å älsklingen på Eclipse. Kunde inte låta bli å le när jag ser på filmen. Haha.
Blev sur på vissa scener. Ni får se själva, vill inte avslöja det. Men hela filmen va så underbar! När de slutade så va jag sur för jag måste vänta ett helt jävla år tills fyran kommer, sen ännu ett år till femman. Blir så SUR å arg! Hahaha. =P

Idag känns det rätt bra dag trots halsont men men. =)
Idag va pappa å Mimmi här en stund, vi bjöd på fika och pratade och pratade hela tiden. Mysigt att ha dom här en stund. =) Dom hade köpt lite hygiengrejjer i Ullared åt oss. Idag ska jag bli svartskalle igen. =) Asså färga håret svart. =)
Solen har gjort så mitt hår är ljusare nu. Fy, jag ska nog färga svart igen ikväll. Sen fick jag en hälsodeklaration där jag fyllde på. Det är från Tobiasregistret.

Där du kan bli donator. Stamceller donator kan man säga.
Om det är någon som är sjuk och behöver hjälp, som stamceller å så.
Läs gärna på; Tobias Registret
Jag har fyllt på dom svaren dom ville ha,, ska skicka dom idag. Hör jag inget på en vecka från dom då ska jag gå till vårdcentralen och ta blodprover och skicka dom med.

Känns bra då jag kan hjälpa sjuka människor.
Om jag blir givare där ja, vi får veta när jag skickat in dom. =)
Annars har jag iallafall försökt. =)

Ska snart åka å handla lite mat. Sen ska jag nog kolla på film tror jag.
Ja juste, fick brev från läkaren idag. Thomas Pellnor som kollade min rygg innan, jag va på röngten för ca 2 veckor sedan. Han ville se om kotkompression läkt eller inte.
Fick svar idag och han skrev att dom på röngte ser ingen kotkopression så ja det har läkt. Gött =)
Men jag har fortfarande ont i ryggen. Nu gäller det bara att gå till sjukgym fortfarande och göra övningar och se hur de känns längre fram. Hon i sjukgymmet sa att min rygg kommer att bli bra, bara jag gör övningar och rätt hållning, just nu är min rygg typ otränad och muskler kan göra ont för där har jag inte använt muskler. Typ.
Men det ska gå över. Och bröstsmärtorna kan stanna kvar från halvt år till ett år. Fast kotkompression har läkt.

Det ser ljust ut nu iaf. =) Fast lite irriterande att jag fortfarande har ont i ryggen. Men men... Bara å lyssna å göra övningar... Suck. Var på sjukgymet i onsdags, testade TENS. Det gick jättebra. Gjorde inte ont i ryggen på 4-5 timmar ca efteråt. Jag testade de bara i  10 min. Man ska egentligen ha de i 30-40 minuter. Ska dit igen på onsdag, fredag och tisdag och testa dom där, sen skriver hon ut de till mig så jag kan ta med dom hem å använda dom hemma. =) Det blir finfint.

Ne måste nog gå nu å handla så de blir gjort. Sen hade jag tänkt städa men det finns inget att städa. Haha. =P Det är rent å fint här. Hm.. Blir nog å kolla på film. Case 39. Den e såå bra. =)

Ne ne ne, hej leverpastej!

Kommentera (2) st

Kommentarer
Elenor

Eclipse är sjukt bra!! Jag har träffat din son Anton mosås i lördags :) han har blivit stor nu!! :D

2010-07-05 . 16:57:00
Länk: http://elebe.blogg.se/
sundarii

Åh, jag som skrev om "Tobias" häromveckan :P Vet inte om du ens läser min blogg längre :( Saknar dina kommentarer! Dumbom.



Eclipse!!! Fy vad jag längtar efter att få se den!



Skönt att ryggen har läkt fint. Det är bara att träna och ha tålamod! :D

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: