Svar till söta Sundarii

2010-02-03 . 04:22:14 . Allmänt

Hahaha JO HAN RUNKADE! =P Nu va du visst intresserad... ;) Hahaha. Ne men det e sant. Det va nån sorts grej. Måste googla om det å se va de hette så ska jag skriva... =P Hittade inte på svenska text men det hette Autoerotic hanging och det va på typ samma sätt som David Carradine dog på.. Fast de va lite olikt sätt. Haha va fan. Nu sitter jag här å skriver om hur han runkade å dog av de. Hahaha. Det lät perverst. ;)

Men men iaf så kan du kolla denna filmen jag pratade om så fattar du. =P

Nog om det nu..

Jaha... Snart dags för flytt. =) Härligt, jag ska bli sambo med världens bästa pojkvän! =)
Jag bor här redan praktiskt taget men PÅ riktigt blir det typ på lördag. =) Det blir myspys. Jag lär vara död när vi kommit hem på lördag efter all stress å packning å städa.. Jag har redan problem med ryggen så det blir hårt jobb... Jag kan knappast stå å diska typ i 10 min, då gör de jävligt ont. =( Hur ska de gå till i helgen...? Hmm men jag har hjälp så det ska gå bra. =) 

Ne fan, måste sova nu. =)

Natti natti på er!

Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Ha inte doggystyle så ofta så kommer ryggvärken gå över av sig själv... :P

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: