Listor

2010-12-30 . 00:20:08 . Allmänt

Vad heter du?
Moa Madelene Camilla Thaleman

Vart bor du?
Hisingen i Göteborg

När är du född?
9 December 1983

Beskriv din stil med 3 ord?
Soft, rosaaktig, snyggt
Vad innebär mode för dig?
Bullshit för mig, haha. Ne men jag bryr mig inte om mode. Skiter i det, helt enkelt. Jag klär mig i de jag trivs i. =)
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
Ullared! Haha. Cubus med.
Shoppar du second hand?
Är Myrorna de? Men isåfall köper jag ibland skor och filmer, böcker där till Anton =)
Vilken är din favoritdesigner
Har ingen.
Vad är din favorit i höst?
Hemma är de softbyxor å tröjor, annars använder jag leggings året runt om. =P ÄLSKAR leggings!
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Det varierar. Har inte shoppat kläder på länge nu. =P
Dyraste plagget respektive billigaste?
Dyraste? Hmm, jag fyndar alltid! Så dyraste måste ha varit typ 500 lapp, å billigaste va 29 kr. =P

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Jadå eller mer. =)
Brukar du tröstshoppa?
Nepp
Högklackat eller lågklackat?
Högklackat kan jag inte ha, mina fötter går av då. Haha. Så det får bli lågklackat. =)
Vilken är din drömväska?
Eh, en rosa väska som är inte så stor men inte för liten heller. Rymlig väska. Japp, jag älskar väskor. Har massor men inte hittat den "perfekta" än.
Vilket blir ditt nästa köp?
Data eller kinect =P
Favoritblogg?
Sundarii är en av dom =)  
Vilka är dina stilikoner?
Har inga, listan va nog inte som jag trodde de va, jag skiter i stilikon å mode. =P
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Bullshit
Vad vill du jobba med i framtiden?
Vill gärna jobba som barnmorska men...
Favoritplagg just nu?
Mina leggings
Favoritaccessoarer?
SKOR OCH VÄSKA


Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: