Fullt upp

2010-12-08 . 22:52:19 . Allmänt

Haft fullt upp nu sen måndags. Puh.

Veckan började med sjukhusbesök i måndags morgon, skulle lämna blodprover och träffa läkare, sköterskor och narkosläkare för info och frågor inför operationen. Tog 4-5 timmar. Blää. Men tur jag hade en schysst tolk så det va lätt att prata me henne så tiden rullade fort. =)

Sen när vi va klara så åkte jag till Backaplan å köpte presenter till min älskade pojke. <3
Hem och fixade lite, sen åkte jag till Örebro me tåget, hem till Anton och AW. Myste massa me Anton och pratade me honom. Min lille älskling. <3
Sen igår var det en stor dag. Då lillälskling fyller HELA SEX år! =) Vi började dagen med presenter, sen julkalender och frukost. Sen lekte Anton med lego som han fick. Sen åkte vi å handlade  presenter, fika och så. Hem å skyndade oss fixa tårtor, fika och så. Vid 4-5 kom gäster. Blev fika och mys. Myspys! =)

Sen igår va jag tvungen å åka hem till gbg, men tågjävel va självklart försenat! =/ Skulle ha varit framme kl 23.17 men kom fram kl 01.10 istället. =S Missade bussen så fick ta taxi hem, inte fan tänkte jag gå ensam hem. Nej tack! =P Hem å tog en varm dusch, sen poff! Jag somnade i soffan av utmattning och sov gott tills Andreas väckte mig då la vi oss i sängen. SKÖNT å sova i våran säng. =)
Måste köpa ny säng gavel. Sängfan rasade ihop så nu sover vi på golvet. =( Men men vi överlever iaf. =)

Imorgon fyller jag år. =) Blir hela 27 år.. :O Jag känner mig som lammkött när jag är 26, nu ska jag bli 27 då är jag ruttet lammkött. Hahaha. =P Andreas lammkött. =) Tur han älskar mig ändå även om jag är ruttet lammkött. ;) Ja, kass humor, i know. =)

Har haft en mysig vecka, tja halvt vecka som gått men ja. =) Imorgon blir de myspys och fika med älsklingen. Andreas föräldrar skulle komma hit men dom är förkylda å ville inte smitta mig me förkylning, för om jag skulle bli förkyld då är de risk att jag inte får opereras. Så vi skippar det, tills dom är friska så får dom komma hit. =)

Fan, hade något i huvudet som jag skulle skriva men minns inte vad jag skulle skriva....? Hmm. Ja  där ser ni, snart 27 år och minnet sviker mig redan. Blivit en gamling. ;)


Jaaaaaaaaaaaa, just det!!! Andreas jobbar nu på volvo men han fick utbildning!!!! Så han ska börja den 24 Jan. =D Grävmaskin utbildning. Han är jätteglad nu för han kom in. =D Han jobbar åt lernia så han är inte anställd, så han ska nog börja på utbildningen. =D
Grattis min fina älskling! <3

Puss, hej
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Sängfan rasade ihop?? Men vad fan Moa, nuppar ni SÅ HÅRT??? ^^

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: