Gratis saker, det är grejjer detta!!

2010-04-15 . 20:55:23 . Allmänt

Jag är med i världens bästa sajt!! Det är nämnligen gratisbio och jag samlade poäng och bytte till 150 kr presentkort och idag va jag på backaplan me Andreas så jag passade på att gå te cubus.

Det blev en ursnygg svart jacka och finfina rosa solbrillor och massor av hårsnoddar.
Allt kostade bara 147 kr!! Tänk er!! Jackan kostade bara 79 kr. Det va rea så det va fan gött! =)

Solbrillor blev jag så kär i.. Det fanns blå/vit/rosa men självklart valde jag rosa.. ;) Så Moa... Hahaha.




Gratisbio är gött! Ska du shoppa nått via nätet så kan du göra de via gratisbio så får du poäng för de också. Sen är de oxå att klicka på hemsidor och delta tävlingar. Det är skitbra. Jag är så nöjd med gratisbio! =)

Vill ni oxå få gratis presentkort/biobiljetter eller tidningsprenumeration så klicka in er! =)



Kommentera (0) st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: