Trötter

2013-01-20 . 20:00:15 . Allmänt

Var hos en par vänner igår som hade inflyttningsfest, hade det jätte trevligt och umgicks och pratade med folk. :)
Att vara ute tar kraften ur mig. :D
Jag somnade å sov hårt inatt, brukade ha lite svårt att somna om när jag varit på toa men icke inatt. Somnade om snabbt och va så trött. Är fortfarande trött. Haha.
Idag har jag bara slappat å diskat, vikt kläder så nu är det gjort. Orkar inte mer annars. Haha.
 
Sötnos jobbar så jag kollar bara på filmer nu, just nu är det california man. Rolig film.. Innan va de Island of the dr Moreau. Älskar denna filmen men otäck är den.. :D
Imorgon bär det av till mvc, alltid lika roligt!!
Jag avskyr att gå till vårdcentral, läkarbesök och så. Men mvc besök är alltid roligt tycker jag.
Min barnmorska är väldigt go och lätt att prata med. Gillar henne skarpt! Och så ska vi börja mäta sf mått. Spännande å se magen växa. Sen skulle jag oxå lämna blodprov för att kolla om min kropp skapat antikroppar mot bebisen. Är RH negativ så får lämna blodprover och kolla, om den skapat antikroppar då ska jag få spruta. Men tror inte å hoppas inte den gör de.. Haha.
Sen skulle jag oxå få moderskapsintyg å skicka in den.. Börjar hända saker nu, nu är det bara 3 månader och 2 veckor kvar tills bebisen kommer. :)
 
Sen på tisdag ser jag väldigt fram emot!! Det är då jag ska göra 3D ultraljud.. Blir superroligt å titta på bebisen.. :)

Börjar bli tung nu men jag mår annars bra. :D
 
Hoppas ni har haft en underbar helg med?
 
Hejs svejs.
Kommentera (1) st

Kommentarer
Jinna

Sorry, att jag inte svarade på ditt i lägg i fb. Jag kom inte till gbg för jag hade inte lust att åka långt just i den helgen. Synd att vi missade varandra, men ska kanske till gbg om en par veckor. Kan alltid höras närmare. :) Japp, min helg har varit bra, lite fotograferi, marieberg och filmkväll hos vän. :) Ta hand om er!

2013-01-20 . 21:05:14
Länk: http://jinna.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: