Skallebang....

2013-04-05 . 19:57:01 . Allmänt

Är så trött på det.. Buhu..
Haha, har bara skrivit massor av gnäll inlägg men jaja....
Det blir glada inlägg så snart bebisen kommit. Haha.
Så länge får ni stå ut med mina gnäll. :)

Har haft huvudvärk sen natten mot igår tills nu.
Jag vill inte mer! Hade sånt innan, det kom och försvann när jag tog panodil men kom tillbaka när panodil gått ur kroppen och det varade i några dagar... Nu kom det igen. Suck...
 
Jaja, idag blir det iaf varma mackor och film så det blir lugn och mysig fredagskväll....
 
Fick hem två nya filmer idag, som jag älskade när jag va liten... :)
"Älskling, jag krympte oss själva", " Älskling, jag förstorade barnet" heter dom..
Har ettan så nu fick jag tvåan å trean idag... :D
 
Ska bli mysig kväll tror jag... :)
 
Trevlig helg.
Kommentera (1) st

Kommentarer
sundarii

Vätskebrist? För lite sex? Äter dåligt?

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: